hannawolfdotter

Alla inlägg den 13 oktober 2013

Av Hanna Wolfdotter - 13 oktober 2013 11:38

Jag vet att jag inte har uppdaterat på typ 100 år, men nu är ett inlägg entligen här! PS Har bytt bloggportl till blogg.se men jag kommer inte in där just nu! PS2 min bästa lilla beztiz måste hjälpa mig med en grej där så det ser supper konstigt ut!


Header


headern är tillfälig. En nöd grej bara. Men ska göra en ny typ nu. Hoppas att ni inte tycker den är hemsk eller nåt...



Mina hästar

 


Jag har köpt mycket sedan jag uppdaterade senast! Här är hästarna jag har nu!


Firehunter

Ålder: 10år

Smeknamn: Fire

Ras: Jorvikiskt varmbld

Tränas för: Terräng

Gillar att göra: Galoppera i hollow woods skogar. Gärna med sin bäst kompis Nightshadow.

Övrigt: Har inte tränats på någon månad pga skada i höger framben.



 

Nightshadow

Ålder: 7år

Smeknamn: Night

Ras: Jorvikiskt varmblod

Tränas i: Hopp

Gillar att göra: Hoppa. Var som helst när som helst.

Övrit: En snäll häst som inte gillar att vara ensam.



 

Sunbeauty

Ålder: 7år

Smeknamn: Sun

Ras: Friezer

Tränas i: dressyr

Gillar att göra: Lära sig nya saker.

Övrit: Hatar att förlora. Är väldigt stolt av sig.




Mintwarrior

Ålder: 5 år

Smeknamn: Warror

Ras: Jorviksiskt Ponny

Tränar i: Det är inte bestämt.

Gillar att göra: Leka med det andra hästarna.

Övrit: är rädd för för stor hästar


    


Darkprinsses

Ålder: 8 år

Smeknamn: prins (MabbasEj)

Ras: Andalusier

Tränas i: dressyr

Gillar att göra: har inte upptäkt det en. Köpte han igår.

Övrit:-







 




 

Ha det bra!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen!
Jag är Hanna Wolfdotter på SSO.
Jag ska skriva lite om mig och klubben.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Taggade inför Södra Jorvik?
 Ja!
 Inte derekt
 Vet inte
 Kaaanske

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klubben

 Klubb: FWC (FrostyWolvesCompany) Men Klubbägare Ida. Klubbledarna Sally och Hanna.  

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards